15.4.13

with flowers



Po prawdziwie wiosennym weekendzie i niesamowicie szybkim tygodniu, jestem z powrotem - z kwiatkami! W mieszkaniu jest ich coraz wiecej, więc czas był na zakup konewki, a przy okazji storczyka na promocji. Plus mój wiosenny hit do posłuchania na początek tygodnia.

After a truly spring weekend and super fast week, im back with flowers! There is more and more of them in our flat, so it was time to buy a watering can and when i saw the orchid on the promo i also couldn't say no! Plus my spring hit song, perfect for the start of the week.

2 comments:

  1. śliczny !!
    Mam podobne konewki z IKEA, kolory tak mi się spodobały, że kupiłam aż trzy :)

    ReplyDelete
  2. Przede mną dopiero zakupy, mam ochotę rozweselić balkon.
    Wspaniała konewka, o intensywnej barwie.

    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete